Pistolet w wersji fabrycznej jest niedopracowany i wymaga przeglądu i poprawek. Zabiegi te mają na celu zwiększenie kultury pracy oraz celności i powtarzalności. Wiatrówka poddawana jest myciu oraz usuwaniu ostrych krawędzi, zostaje zamontowana dodatkowa nowa prowadnica oraz przerobiona fabryczna. Końcówki sprężyny są tak obrobione żeby nie powodowały kaleczenia elementów i krzywieniu sprężyny. Dla zwiększenia celności poprawiam port ładowania i koronę lufy (jest taka potrzeba). Tuning obejmuje również regulację spustu. Każdy poprawiony karabinek sprawdzany jest na chronografie R2A
Zakres prac tuningowych
Demontaż/ montaż wiatrówki
Mycie systemu oraz podzespołów
Poprawne smarowanie
Usunięcie pofabrycznych zadziorów i ostrych krawędzi
Zamontowanie dodatkowej stalowej prowadnicy
Poprawienie starej prowadnicy
Obrobienie końców sprężyny oraz ich splanowanie
Poprawienie uszczelki tłoka
Poprawienie portu ładowania
Poprawienie korony lufy
Regulacja spustu
Zgodnie z polskim prawem energia kinetyczna nie przekracza 17J. Przy zamawianiu opcji tuningu należy dokonać płatności na konto. Nie wysyłam za pobraniem.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.