Karabinek w wersji fabrycznej jest niedopracowany i wymaga przeglądu i poprawek. Zabiegi te mają na celu zwiększenie kultury pracy oraz celności i powtarzalności. Wiatrówka poddawana jest myciu oraz usuwaniu ostrych krawędzi, zostaje zamontowana nowa spasowana prowadnica wraz z kapeluszem oraz osłoną PET. Końcówki sprężyny są tak obrobione żeby nie powodowały kaleczenia elementów i krzywienia sprężyny. Dla zwiększenia celności poprawiam port ładowania. Dla poprawienia kultury pracy i wydłużenia żywotności elementów stalowych, zostaje zamontowany ślizg na cylindrze w tylnej jego części oraz trzech wypustek w części przedniej. Tuning obejmuje również regulację spustu. Każdy poprawiony karabinek sprawdzany jest na chronografie R2A
W karabinku została wymieniona
Demontaż/ montaż wiatrówki
Mycie systemu oraz podzespołów
Poprawne smarowanie
Usunięcie pofabrycznych zadziorów i ostrych krawędzi
Zamontowanie prowadnicy z kapeluszem
Obrobienie końców sprężyny oraz ich splanowanie
Dorobienie ślizgu na cylindrze z tyłu
Dorobienie wypustek z przodu cylinder
Montaż osłony PET
Poprawienie portu ładowania
Poprawienie korony lufy
Regulacja spustu
za dodatkową opłatą:
wymiana uszczelka tłoka
Zgodnie z polskim prawem energia kinetyczna nie przekracza 17J.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.