Karabinek w wersji fabrycznej jest niedopracowany i wymaga przeglądu i poprawek. Zabiegi te mają na celu zwiększenie kultury pracy oraz celności i powtarzalności.
Wiatrówka poddawana jest myciu oraz usuwaniu ostrych krawędzi, zostaje zamontowana nowa spasowana prowadnica wraz z kapeluszem oraz osłoną PET. Końcówki sprężyny są tak obrobione żeby nie powodowały kaleczenia elementów i krzywienia sprężyny.
Dla zwiększenia celności poprawiam port ładowania. Dla poprawienia kultury pracy i wydłużenia żywotności elementów stalowych, zostaje zamontowany ślizg na cylindrze w tylnej jego części oraz trzech wypustek w części przedniej. Tuning obejmuje również regulację spustu.
Każdy poprawiony karabinek sprawdzany jest na chronografie R2A
- Demontaż/ montaż wiatrówki
- Mycie systemu oraz podzespołów
- Poprawne smarowanie
- Usunięcie pofabrycznych zadziorów i ostrych krawędzi
- Zamontowanie prowadnicy z kapeluszem
- Obrobienie końców sprężyny oraz ich splanowanie
- Dorobienie ślizgu na cylindrze z tyłu
- Dorobienie wypustek z przodu cylinder
- Montaż osłony PET
- Poprawienie portu ładowania
- Poprawienie korony lufy
- Regulacja spustu
- wymiana uszczelka tłoka
Zgodnie z polskim prawem energia kinetyczna nie przekracza 17J.
Przy zamawianiu opcji tuningu należy dokonać płatności na konto. Nie wysyłam za pobraniem.
Gwarancja 12 miesięcy.