Hatsan Mod 125 TH VORTEX nowoczesna wiatrówka z najnowocześniejszym systemem sprężyny gazowej Vortex® Gas Piston, o sprawdzonej konstrukcji i wysokiej jakości wykonania. Innowacyjność technologii Vortex® Gas Piston daje możliwość płynnego tuningu za pomocą sprężyny gazowej. Sprężyny gazowe zaopatrzono w otwór umożliwiający za pomocą pompki do wiatrówek PCP, dopompowanie sprężyny w zakresie od 17J do maksymalnej energii możliwej do uzyskania za pomocą klasycznej sprężyny metalowej w wybranym modelu wiatrówki sprężynowej (max 150 bar). Model szczególnie polecany dla miłośników wszelkiego rodzaju modyfikacji.
Osada - ergonomiczna wykonana z wytrzymałego polimeru w kolorze czarnym. Ryflowanie na chwycie pistoletowym oraz w środkowej części łoża zapewnia pewność chwytu oraz spełnia funkcje ozdobne. Na kolbie znajduję się wyprofilowana poduszka policzkowa typu montecarlo ułatwiająca złożenie się do strzału jak i celowanie. Kolbę przystosowano dla osób prawo jak i leworęcznych. Wentylowana gumowa stopka TrioPad® (trzy rodzaje wymiennych stopek) na końcu kolby umożliwia regulację jej długości oraz absorbuję energię odrzutu po oddanym strzale.
Automatyczny bezpiecznik - umieszczony w tylnej części cylindra wiatrówki chroni przed oddaniem niekontrolowanego strzału. Każdorazowe naciągnięcie sprężyny wiatrówki powoduje automatyczne jego zadziałanie.
Model | MOD 125TH Vortex | |||
Kaliber | 4,5 mm / .177 cal | 5,5 mm /. 22 cal | 6,35 mm / .25 cal | |
Max. Prędkość wylotowa (*) | 380 m / s (1250 fps) | 305 m / s (1000 fps) | 230 m / s (750 fps) | |
Osada | Zaawansowany polimer z otworem na kciuk i policzkiem montecarlo | |||
Długość | 1205 mm (47,4 ”) | |||
Długość lufy | 450 mm (17,7 ”) | |||
Średnia waga | 4,1 kg (9 funtów) | |||
Średnice celowników światłowodowych | Tył | 0,9 mm (.035 ”) zielony | ||
Przód | 1,5 mm (.060 ”) czerwony |
** Wartości powyżej maksymalnej prędkości wylotowej mogą się różnić w zależności od masy i kształtu granulki.
* Ograniczenia energetyczne w danym kraju można osiągnąć poprzez zmniejszenie prędkości wylotowej. Powyższe maksymalne wartości prędkości uzyskuje się, gdy nie ma ograniczenia energii w wiatrówce.